Martin Volný

jsem občan tohoto státu co si připadá jak Alenka v říši divů.
  • Počet článků 11
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1452x

Seznam rubrik

Martin Volný

Asi tolik k tomu, co se děje

Když vidím a sleduji to, co se teď děje, jsem smutný. Neumím zásadně pomoci. Umím jen poslat peníze a potraviny. Taky se asi potřebuju i vypovídat a sdělit své pocity. Tímto to dělám. Myslím si, že to ale nejsou jen mé pocity.

7.3.2022 v 16:03 | Karma: 12,74 | Přečteno: 298x | Diskuse| Politika

Martin Volný

Jsou komunální volby stranické?

Tato otázka je věčná, jako volby samy. Není na ní jednoznačná odpověď a jsou na ni různé názory.

9.10.2014 v 16:44 | Karma: 6,90 | Přečteno: 128x | Diskuse| Ostatní

Martin Volný

Nadační fond Hrajeme o život zahajuje činnost!

Před několika měsíci jsem na blogu kritizoval neschopnost zdravotních pojišťoven uhradit protonovou léčbu kamaráda a divadelníka Františka Zborníka. Jeden z diskutujících mě "setřel", že prý co jsem pro to udělal já sám. Nemělo cenu diskutovat a tak jsou zde činy. Spolu s uzdraveným Františkem jsme připravili projekt nadačního fondu. Můžu s radostí, zde na tomto místě, prohlásit, že Nadační fond Hrajeme o život zahájí svou činnost v sobotu 27. září 2014 v 1900 před večerním představení letošní přehlídky Sokolovská čurda.

9.9.2014 v 14:02 | Karma: 8,50 | Přečteno: 278x | Diskuse| Ostatní

Martin Volný

To je teda síla!

Zcela náhodou jsem dneska našel v novinách tento článek. Je důkazem, že naši politici na krajské úrovni nás stoji taky pěkný kačky. Je to až zrůdně nemorální a jeden tomu ani nechce věřit. No, posuďte sami: http://sokolovsky.denik.cz/z-regionu/nasi-drazi-krajsti-politici-20140116-6apk.html nebo níže je článek též.

16.1.2014 v 16:02 | Karma: 31,74 | Přečteno: 1436x | Diskuse| Ostatní

Martin Volný

Otevřený dopis

Dobrý den, vážený pane premiére, členové vlády, poslanci, senátoři a řediteli VZP. Dovoluji si Vám napsat ke konci roku, popřát Vám krásné svátky a požádat Vás o vysvětlení něčeho, čemu nerozumím. Prosím, vysvětlete mi, jako malému dítěti, proč je u nás nedostupná nejmodernější zdravotní péče? Proč nelze léčit nemocné, obyčejné lidi v Protonovém centru ze zdravotního pojištění, které si všichni platíme? K otázce mě vede případ nejen mého, a mnoha dalších, velkého kamaráda, Františka Zborníka. Ten má diagnostikován zhoubný neoperovatelný nádor, který lze léčit pouze výše uvedenou metodou. Tu však VZP nechce, nebo možná neumí, proplatit. PTÁM SE PROČ? Jak je to možné, že nelze někomu, kdo si celý život zdravotní péči platí, moderní léčbu zajistit?

23.12.2013 v 9:32 | Karma: 43,78 | Přečteno: 6088x | Diskuse| Ostatní

Martin Volný

Asi už neumím na iDNES diskutovat slušně

Dobrý den administrátore a děkuji za odpověď. Ono je velmi těžké zůstat v současné době slušný při reakcích na neobyčejné podlosti, svinstva a neomalenosti.

26.11.2013 v 15:02 | Karma: 35,74 | Přečteno: 2015x | Diskuse| Ostatní

Martin Volný

ZMĚNA STYLU POLITIKY JE NEVYHNUTELNÁ

To co se v současné době děje v našem státě, je jen důsledek naprosté degradace politiky. Pletichaření, kupování si loajality výměnou za peníze či posty, povýšení stranických a osobních zájmů nad zájem obecný se stalo běžnou normou politických stran napříč sněmovnou.

17.6.2013 v 16:39 | Karma: 14,77 | Přečteno: 708x | Diskuse| Politika

Martin Volný

ZAČALO SE BLÝSKAT NA LEPŠÍ ČASY

(nebo si jen mocní vyřizují účty) To jsou první myšlenky, které mě napadly po přečtení článků u dnešním zatčení paní Nagyové a pánů Tluchoře, Fuksy, Páleníka, Bočka a brzy asi i Šnajdra.

13.6.2013 v 12:45 | Karma: 31,64 | Přečteno: 3453x | Diskuse| Politika

Martin Volný

Naše současnost?

Máte taky pocit, že není něco v pořádku. Našel jsem toto. Autorem je mladý a talentovaný autor.

25.2.2013 v 10:06 | Karma: 12,09 | Přečteno: 386x | Diskuse| Ostatní

Martin Volný

Třetí věk

Nedávno jsem si přečetl divadelní hru od Dodo Gombára Třetí věk. Zaujal mě monolog jedné z postav, protože si myslím, že je aktuálnější než v roce 2002, kdy hra vznikla.

8.2.2013 v 14:37 | Karma: 12,41 | Přečteno: 401x | Diskuse| Ostatní

Martin Volný

Pane Zemane,

s ohledem na vzniklou situaci v našem státě cítím nutnost napsat Vám tento dopis.

1.2.2013 v 18:58 | Karma: 21,13 | Přečteno: 787x | Diskuse| Ostatní